Review Kampung People 3 Episod 6

Review Kampung People 3 Episod 6

Review Kampung People 3 Episod 6

Episod 6 drama Kampung People 3 disambung lagi yang telah bersiaran pada 30 November 2022 di slot Lestary TV3 dan juga secara online di www.hotstar.com/my dengan tontonan lebih awal.

BACA : Info & Sinopsis Drama Kampung People 3

Review Kampung People 3 Episod 6

Untuk episod kali ini, ianya lebih menceritakan bagaimana kerja lapangan yang disertai oleh Laila bersama Ejen 111 bersama bagi mendapatkan info tentang kemungkinan terjadi kes rasuah.

Tetapi masih ada kes selingan yang terjadi dimana akhirnya terbongkar segala gosip yang dibawa oleh Mona adalah tidak benar apabila Ayu menceritakan segalanya kepada Flat Ladies. Yang bestnya, rupanya Ayu pun dengar perbulangan Mona di sebelah. Itulah asam garam kehidupakan masyarakat di flat.

Sebelum itu lagi, kes buli antara Imran dan budak-budak lelaki selesai apabila Laila juga bersama Ejen 111 membantu bagi menangani masalah ini. Siap ada apps anti-buli tak tahan tu.

Akhir-akhir barulah lebih fokuskan kerja undercover Laila dan Ejen 111 iaitu sebagai seorang nenek dan cucunya. Kat sini kita dapat tahu rupanya Razi ada emak yang sama rupanya seperti Laila suatu ketika dulu.

Untuk part kelakarnya bila Kampung People yang lain join makan di restoren tetapi buat-buat tak kenal. Kan dieorang kena menyamar. Kedai besar, orang takda, meja banyak kosong tapi semua kumpul satu meja. hahaha

Tapi at the end of scene ada babak cemas apabila Razi ingin datang ke tempat kerja Laila yang dia tipu sebelum ini untuk bagi kek pandan. Kantoi ke tidak akhirnya?


Rating Kampung People 3 Episod 6 - 7.5/10

Post a Comment

0 Comments