Review Kampung People 3 Episod 4

Review Kampung People 3 Episod 4

Review Kampung People 3 Episod 4

Episod 4 drama Kampung People 3 disambung lagi yang telah bersiaran pada 25 November 2022 di slot Lestary TV3 dan juga secara online di www.hotstar.com/my dengan tontonan lebih awal.

BACA : Info & Sinopsis Drama Kampung People 3

Review Kampung People 3 Episod 4

Nampaknya Kampung People 3 ni dah up jalan cerita apabila PACERAT dah mula recruit ejen baru sebab ejen intern banyak dah letak jawatan. Tak tahan kerja katanya. Salah seorang yang nak jadi ejen tu ialah Laila.

Pada awalnya Razif tak benarkan, tetapi Laila licik pergi senyap-senyap interview nak jadi ejen sebab katanya nak cari Jakfer sendiri. Jadi dah tak start meroyan macam sebelum-sebelum ni dah.

Kali ini juga buat pertama kali rasanya Yummy dan Mona turun flat sebab nak pergi shopping beli pembakar roti yang baru. Tapi keadaan jadi haru dari sebuah toaster, macam-macam mona beli sampai penuh rumah dia. Sebab murah, preloved item kan haha

Episod ni juga boleh tengok macam mana ejen di recruit dalam PACERAT. Laila perlu menjalani 3 hari ujian sebelum secara rasmi di lantik. Babak ni pun kelakar.

Dalam masa sama Rodzi perlu mengajar flat people tentang common sense. Manakan tidak, dieorang campak sampah dari atas terus ke bawah. Kebetulah pula masa tu kena pada Rodzi. Akhirnya di bawa aduan kepada ketua AJK flat.


Kampung People 3 Episod 4 - 8/10

Post a Comment

0 Comments