Telemovie Kembalikan Sinarnya Di TV3

Telemovie Kembalikan Sinarnya Di TV3

Malam hujung minggu akan disajikan semula dengan telefilem Kembalikan Sinarnya yang asalnya ditayangkan pada tahun 2018 yang lalu.

Telefilem yang akan bersiaran pada hari Ahad ini menampilkan lakonan seperti Aedy Ashraf, Nurul Hanynaa, Eyka Farhana dan ramai lagi.

{tocify} $title={Table of Contents}

Telemovie Kembalikan Sinarnya Di TV3

Sinopsis Telemovie Kembalikan Sinarnya

Azali seorang anak didik arwah atuk Uzhma, orang yang kuat agama suatu ketika dahulu. Namun, dia mula berubah selepas berpindah ke Kuala Lumpur. Bapanya pula sering ke luar negara untuk bekerja.

Azali dimanjakan dengan wang bukan kasih sayang. Sehingga suatu hari, Azimah, ibu Azali membuat keputusan balik ke kampung dengan harapan dapat memulihkan hubungannya dengan Azali.

Barisan Pelakon

Antara pelakon-pelakon yang terlibat dalam telefilem ini seperti Aedy Ashraf, Nurul Hanynaa, Eyka Farhana, Hafidz Roshdi, Dian P. Ramlee dan ramai lagi

Watak Lakonan

  • Aedy Ashraf sebagai Azali
  • Nurul Hanynaa sebagai Uzma
  • Eyka Farhana sebagai Julia
  • Hafidz Roshdi sebagai Ustaz Zahir
  • Dian P. Ramlee sebagai Azimah

Produksi & Pengarah

Telemovie ini merupakan arahan Khalid Nadzri, penulisan skrip daripada Suzanna Zaily dengan terbitat produksi Wiranusa Corporation Sdn. Bhd.

Waktu Bersiaran

Jadi jangan lupa untuk saksikan telefilem Kembalikan Sinarnya pada 14 Januari 2024, hari Ahad pukul 9.00 malam menerusi saluran TV3 atau boleh juga strim secara online di Tonton.

Info Penuh Telemovie

Tayangan Asal : 2018
Bersiaran : TV3
Tarikh : 14 Januari 2024 (Ahad)
Masa : 9.00 Malam
Idea : Mawar Karmila
Penulis Skrip : Suzanna Zaily
Pengarah : Khalid Nadzri
Produksi : Wiranusa Corporation Sdn. Bhd.

Post a Comment

0 Comments