Telefilem Aku Tauhu Engkau Bergedil

Telefilem Aku Tauhu Engkau Bergedil

Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil

Saksikan telefilem AKU TAUHU ENGKAU BERGEDIL yang akan bersiaran pada 13 September 2022, hari Selasa pada pukul 9.00 malam menerusi slot Drama On 2 di TV2 atau boleh juga tonton secara online di rtmklik.rtm.gov.my

Tayangan : Slot Drama On 2 di TV2
Tarikh : 13 September 2022 (Selasa)
Masa : 9.00 Malam
Penulis Skrip : Abdul Nazir Abdul Khalil
Pengarah : Ejump Mohd
Produksi : Framepersecond Sdn. Bhd.

🎥 Tonton disini - Link 1 | Link 2 | Link 3

Barisan Pelakon

Antara barisan pelakon yang terlibat dalam telefilem ini ialah Qi Razali, Annie Mosha, Khatijah Tan, Wafariena Roslan, Fikree Bey, Johan Asari, Fathil Dani dan ramai lagi.

Sinopsis Telefilem Aku Tauhu Engkau Bergedil

Telefilem Aku Tauhu Engkau Bergedil mengisahkan tentang Yaser yang membuat keputusan untuk berpindah dari kota ke Desa Lambaian Sukma kerana mahu menjalani hidup baru setelah melalui pelbagai masalah di kota.

Di kota, Yaser seorang Chef yang masyhur mahu mencari cabaran baharu, bertemu dengan Tia di desa, anak Tok Sidang yang berdedikasi dan mengusahakan pertanian. Masing-masing mempunyai kepakaran dan kekuatan dan lama-kelamaan mereka pun sama-sama jatuh hati.

Dalam masa yang sama juga, Deris bercita-cita tinggi untuk menjadi Tok Sidang selain mempunyai komplot dengan Towkey dalam pejualan tanah orang kampung.

Telefilem Aku Tauhu Engkau Begedil

Post a Comment

0 Comments