Filem Rasuk 2022

Filem Rasuk 2022

Filem Rasuk 2022

Saksikan filem RASUK yang akan ditayangkan mulai 29 September 2022, hari khamis serentak di pawagam seluruh Malaysia. Boleh mula dapatkan tiket wayang anda sekarang.

Filem ini mengambil inspirasi daripada kejadian histeria yang sering melanda kepada pelajar-pelajar asrama seperti dirasuk dan menjadi ganas dan buas sehingga pelakuannya seakan zombie seperti dalam filem yang biasa kita tonton.

Tayangan : Pawagam
Tarikh : Mulai 29 September 2022
Cerita Asal : Laili Noordin
Penulis Skrip : Muhamad Adib
Pengarah : James Lee
Produksi : Multimedia Entertainment, Golden Screen Cinemas, Astro & Six Fun

🎫 Dapatkan Tiket Wayang Murah Disini 

Barisan Pelakon

Antara barisan pelakon yang terlibat dalam filem seram ini ialah Alif Satar, Ikmal Amry, Elisya Sandha, Alicia Amin, Ayie Floor 88, Taufiq Hanafi, Abbas Mahmood, Syazwan Razak, Atiq Azman dan ramai lagi.

Sinopsis Filem Rasuk

Filem Rasuk mengisahkan tentang seroang guru yang terpaksa kembali bekerja walaupun dia masih trauma dengan tragedi yang telah berlaku terhadapnya sebelum ini.

Oleh kerana sudah bermula cuti penggal, lima pelajar pergi berkelah di tepi sungai. Salah seorang daripada mereka telah terjumpa botol misteri dan membukanya.

Susulan kejadian tersebut, keadaan menjadi huru-hara apabila seorang demi seorang daripada pelajar yang masih ada di asrama telah dirasuk. Untuk hidup, mereka perlu bertahan dan ada yang perlu berkorban.

Filem Rasuk 2022

Filem Rasuk 2022

Filem Rasuk 2022

Post a Comment

0 Comments