Telefilem Ke Hujung Nyawa

Telefilem Ke Hujung Nyawa

Telefilem Ke Hujung Nyawa

Sempena bulan Kebangsaan, saksikan telefilem KE HUJUNG NYAWA yang akan bersiaran pada 28 Ogos 2022, hari Ahad pada pukul 9.00 malam menerusi saluran TV Alhijrah atau boleh tonton secara online di laman web www.alhijrahplus.com

Tayangan : TV Alhijrah
Tarikh : 28 Ogos 2022 (Ahad)
Masa : 9.00 Malam
Penulis Skrip : Azlina Pa'wan
Pengarah : Ayie Mustafa
Produksi : Padusi Pictures Sdn. Bhd.

🎥 Tonton disini - Link 1 | Link 2 | Link 3

Barisan Pelakon

Antara barisan pelakon yang terlibat dalam telefilem ini ialah Fezrol Khan, Jue Aziz, Rozita Che Wan, Adam Shah, Ridzhuan Hashim, Natasha Elyzza, Chomel Fana dan ramai lagi.

Watak Lakonan

  • Fezrol Khan sebagai Syed Azhar
  • Jue Aziz sebagai Jannah
  • Natasha Elyzza sebagai Maya
  • Chomel Fana sebagai Aishah

Sinopsis Telefilem Ke Hujung Nyawa

Telefilem Ke Hujung Nyawa merupakan sebuah drama ilmiah yang penuh dengan warna warni kehidupan dengan mengisahkan tentang Syed Azhar yang merasa bertanggungjawab atas kematian pemandunya Aliff sewaktu menjalankan tugas.

Dia senantiasa terbayangkan wajah isteri Aliff iaitu Jannah yang meratapi pemergian suaminya. Tambah-tambah lagi apabila memikirkan masa depan anak mereka iaitu Aishah.

Bagi menjaga kebajikan Jannah dan Aishah yang ditinggalkan Aliff, Syed Azhar menikahi Jannah tanpa pengetahuan isteri pertamanya iaitu Maya.

Dugaan demi dugaan dihadapi Jannah setelah dia bergelar isteri kedua sehingga dia mengambil keputusan untuk menghilangkan diri demi kebahagian dan kedamaian Syed Azhar dan Maya.

Telefilem Ke Hujung Nyawa

Telefilem Ke Hujung Nyawa

Post a Comment

0 Comments