Telefilem Bukan Wanita Sempurna Di TV3

Telefilem Bukan Wanita Sempurna Di TV3

Jangan lupa saksikan telefilem Bukan Wanita Sempurna yang akan menemui penonton pada 1 Mac 2024, bersiaran semula pada hari Jumaat, pukul 1.00 petang menerusi slot Wayang di TV3 atau boleh juga strim di www.tonton.com.my.

Telefilem asalnya ditayangkan pada tahun 2015 ini merupakan terbitan syarikat produksi JS Pictures, diarahkan oleh Azman Yahya aka Jinggo dengan nukilan skrip daripada Sofia J. Rhyland.

{tocify} $title={Table of Contents}

Info Telefilem

Tayangan Asal : 2015
Bersiaran : Slot Wayang di TV3
Tarikh : 1 Mac 2024 (Jumaat)
Masa : 1.00 Petang
Penulis Skrip : Sofia J. Rhyland
Pengarah : Azman Yahya (Jinggo)
Produksi : JS Pictures

Telefilem Bukan Wanita Sempurna TV3

Barisan Pelakon & Watak

Antara barisan pelakon yang terlibat dalam telefilem Bukan Wanita Sempurna seperti Siti Elizad, Amar Asyraf, Izreen Azminda, Rita Rudaini dan ramai lagi.

  • Amar Asyraf sebagai Ghazali
  • Siti Elizad sebagai Liza
  • Rita Rudaini sebagai Nadia
  • Izreen Azminda sebagai Intan

Sinopsis Telefilem Bukan Wanita Sempurna

Telefilem Bukan Wanita Sempurna mengisahkan pasangan Ghazali dan Liza berantakan disebabkan Liza nekad mahu bertudung. Ghazali lebih sukakan penampilan lama isterinya itu. Konflik timbul apabila Liza perlu memilih antara permintaan suami atau suruhan agama.

Dalam kekalutan itu, Ghazali bermain cinta dengan majikannya, Nadia. Hubungan sulit mereka berjaya dihidu Liza sekali gus menambahkan kekecewaannya. Liza berkawan baik dengan Intan yang banyak mendorongnya ke arah kebaikan.

Post a Comment

0 Comments