Telefilem Kain Kafan Berbisik (TV2)

Telefilem Kain Kafan Berbisik (TV2)

Telefilem Kain Kafan Berbisik (TV2)

Saksikan telefilem KAIN KAFAN BERBISIK yang akan bersiaran semula pada 28 November 2023, hari Selasa, pukul 9.00 malam menerusi slot Drama On 2 di RTM TV2 atau boleh juga tonton secara online di rtmklik.rtm.gov.my.

Telefilem yang pernah ditayangkan pada tahun 2022 ini merupakan arahan Nazir Jamaluddin, penulisan skrip daripada Zabidi Mohamed dan diterbitkan oleh syarikat produksi A. Aida Production Sdn. Bhd.

{tocify} $title={Table of Contents}

Info Telefilem

Tayangan Asal : 2023
Bersiaran : Slot Drama On 2 di TV2
Tarikh : 28 November 2023 (Selasa)
Masa : 9.00 Malam
Penulis Skrip : Zabidi Mohamed
Pengarah : Nazir Jamaluddin
Produksi : A. Aida Production Sdn. Bhd.

🎥 Tonton disini - Link 1 | Link 2

Barisan Pelakon

Antara barisan pelakon yang terlibat dalam telefilem ini ialah Hairul Azreen, Umi Nazeera, Aida Khaleeda, Nafiez Zaidi, Khalida Balqis, Aishah Atan, Edika Yusof dan ramai lagi.

Watak Lakonan

  • Hairul Azreen sebagai Muaz
  • Umi Nazeera sebagai Shaza
  • Aida Khaleeda sebagai Hajah Sakinah

Sinopsis Telefilem Kain Kafan Berbisik

Telefilem Kain Kafan Berbisik mengisahkan tentang Shaza yang mempunyai bisnes keluarga dengan menjual kelengkapan mandi jenazah dan kain kafan. Apabila ayahnya meninggal, bisnes disambung oleh ibunya.

Apabila ibunya tiba-tiba jatuh sakit, Shaza menyambung bisnes secara sambilan kerana bekerja di sebuah pejabat swasta di Kuala Lumpur.

Shaza telah dihadiahkan satu set kelengkapan jenazah oleh ibunya ketika hari jadinya dan ibunya mahu Shaza membawa kain kafan tersebut ke mana sahaja dia pergi.

Telefilem Kain Kafan Berbisik (TV2)

Telefilem Kain Kafan Berbisik (TV2)

Post a Comment

0 Comments