Drama My Ofis Di iQIYI

Drama My Ofis Di iQIYI

Drama My Ofis Di iQIYI

Jangan lupa saksikan drama MY OFIS dengan menggunakan konsep baru iaitu "tonton, imbas dan beli" yang mana akan menemui penonton pada 26 Mei 2022 ekslusif hanya di platform penstriman iQiyi www.iq.com atau di aplikasi mobile.

Ini bermakna, anda boleh membuat pembelian dengan setiap paparan produk-produk di skrin sepanjang tontonan drama komedi ini menerusi laman e-dagang JOCOM: YOUR POCKET SUPERMARKET.

Tayangan : iQIYI Malaysia
Tarikh : 26 Mei 2022 (Khamis)
Pengarah : Jacky You & Eden Wan
Produksi : Longhouse Films

Barisan Pelakon

Antara pelakon yang membintangi drama ini ialah Aeril Zafrel, Kahoe Hon, Nasz Sally, Alvin Wong, Phraveen Arikiah, Sherwyn Pang, Pearlly Chua, Kryston Yang dan ramai lagi

Watak Lakonan

  • Aeril Zafrel sebagai KS
  • Kahoe Hon sebagai Jasper
  • Nasz Sally sebagai Jessica
  • Alvin Wong sebagai Paul
  • Phraveen Arikiah sebagai Milo
  • Sherwyn Pang sebagai Lucy

Sinopsis Drama My Ofis

Drama My Ofis yang membawakan tema pejabat mengisahkan tentang cabaran seorang pelatih iaitu Jasper seorang anak muda yang bercita-cita ingin menjadi bintang rock, namun terpaksa mengetepikan impian kemasyhuran kumpulan heavy metal-nya demi menjaga neneknya yang sudah berusia dengan memilih untuk menyertai dunia korporat.

Kemudian, Jasper berdepan situasi 'huru-hara' dan pelbagai cabaran di  tempat kerja, krisis percintaan dan cabaran politik pejabat, sambil mendambakan kehidupan popular di atas pentas.

Drama My Ofis Di iQIYI

Drama My Ofis Di iQIYI

Drama My Ofis Di iQIYI

Post a Comment

0 Comments