Drama Khilaf Asmara Di TV3 (Samarinda)

Drama Khilaf Asmara Di TV3 (Samarinda)

Drama Khilaf Asmara Di TV3

Saksikan sebuah drama terbitan Radius One Sdn. Bhd berjudul Khilaf Asmara yang menampilkan barisan pelakon hebat seperti Fasha Sanda, Nelydia Senrose, Fattah Amin dan Fahrin Ahmad yang bakal bersiaran di slot Samarinda TV3 bermula 18 April 2022

Episod : 15
Tayangan : Samarinda di TV3
Tarikah : 18 April 2022 (Isnin - Khamis)
Waktu : 10.00 Malam
Pengarah : Uchee Fukada
Idea Asal : Shahrulezad Mohameddin
Penulis Skrip : Siti Jasmina Ibrahim & Uchee Fukada
Penerbit : Fazli Hj. Baharom
Produksi : Radius One Sdn. Bhd.

Pelakon

Antara pelakon yang membintangi drama ini seperti Fasha Sanda, Nelydia Senrose, Fattah Amin, Fahrin Ahmad, Amy Mastura, Rahim Jailani, Jerry Zairudin, Bob Shahdan, Auni Zahrah dan ramai lagi

Sinopsis Drama Khilaf Asmara

Drama Khilaf Asmara mengisahkan tentang Aizat (Fahrin Ahmad) dan Hanim (Fasha Sandha) hidup bahagia sebagai suami isteri. Aizat ialah seorang suami yang penyayang dan juga seorang ayah yang bertanggungjawab kepada anak mereka. Hanim pula seorang wanita yang bercita-cita tinggi. 

Hanim membuat keputusan untuk menceburi bisnes setelah dia berjumpa dengan kawan lamanya, Irma (Nelydia Senrose), seorang pengusaha yang menjalankan bisnes berjaya dengan suaminya, Luqman (Fattah Amin).

Namun lama-kelamaan, Hanim mula mempunyai perasaan dengan Luqman. Mereka berdua mula mengadakan  hubungan sulit dan apabila rahsia itu terbongkar, Luqman kembali ke pangkuan isterinya.

Luqman tidak bersikap serius dan dia tidak pernah mencintai Hanim. Bagaimanakah mereka berhadapan dengan niat sebenar masing-masing?

Drama Khilaf Asmara Di TV3

Drama Khilaf Asmara Di TV3

Post a Comment

0 Comments