Drama Hilang (Viu)

Drama Hilang (Viu)

Drama Hilang (Viu)

Saksikan drama siri original terbaru Hilang yang akan bersiaran mulai 17 November 2022, dengan tayangan 2 episod setiap hari Khamis pada jam 9.00 malam hanya di platform penstriman Viu.

Episod : 10
Tayangan : Mulai 17 November 2022 (Khamis)
Masa : 9.00 Malam
Pengarah : Ghaz Abu Bakar & Syed Hussein Qudsi (Sein)
Produksi : The Media Hustler

🎥 Tonton episod Hilang seterusnya online - Link 1 | Link 2

Barisan Pelakon

Antara barisan pelakon yang terlibat dalam drama ini ialah Khir Rahman, Siti Saleha, Aqasha, Jasmine Suraya, Azhar Sulaiman, Farah Ahmad, Radhi Khalid, Taqim Zaki, Ellyza Azizi, Akmal Ahmad, Rosdeen Suboh dan ramai lagi.

Watak Lakonan

  • Khir Rahman sebagai Inspektor Munir
  • Siti Saleha sebagai Wangi
  • Aqasha sebagai Yusof
  • Jasmine Suraya sebagai Inspektor Chen Ai Yun
  • Farah Ahmad sebagai Azura

Sinopsis Drama Hilang

Drama Hilang bermula dengan sebuah kisah yang pernah terjadi pada 17 tahun lalu dan kini ianya berlaku kembali dimana sehingga hari ini terus menjadi tanda tanya. Kisah lama terungaki sedikit demi sedikit dan membongkar sebuah rahsia.

Kisah bermula apabila terjadi kes pembunuhan seorang remaja di Kampung Seri Daik yang memaksa Inspektur Munir untuk pulang ke kampung tersebut setelah ditinggalkan sejak 17 tahun yang lalu.

Disana, dia telah bertemu Ustaz Yusof yang juga pernah menjadi sahabatnya dan dipersalahkan atas kematiany kakaknya akibat upacara keagamaan yang dilakukan tetapi gagal.

Yusof rasakan penjenayah yang kini diburu itu bukan dari dunia sebenar. Dalam masa yang sama juga, seorang lagi remaja hilang secara misteri dan membuatkan Yusof dan Munir terpaksa bekerjasama bagi membongkarkan misteri yang berlaku di kampung tersebut.

Drama Hilang (Viu)

Drama Hilang (Viu)

Post a Comment

0 Comments