Filem Lockdown Love Di Astro First

Filem Lockdown Love Di Astro First

Filem Lockdown Love Di Astro First

Saksikan filem LOCKDOWN LOVE yang akan bersiaran mulai 6 Ogos 2022 di pawagam rumah anda Astro First saluran 480 atau secara On Demand dan online di Astro Go. Anda boleh sewa dengan harga RM15.00 untuk tempoh 48 jam.

Tayangan : Astro First 480
Tarikh : 6 Ogos 2022 (Sabtu)
Idea Asal : Faliq Sharif
Penulis Skrip : Ekim Emir
Pengarah : Faliq Sharif
Produksi : Urgen Sdn Bhd.

🎥 Tonton disini - Link 1 | Link 2 | Link 3

Barisan Pelakon

Antara barisan pelakon yang terlibat dalam filem romantik komedi ini ialah Syafiq Kyle, Azizul Ammar, Nadia Brian, Sheera Edora dan ramai lagi

Watak Lakonan

  • Syafiq Kyle sebagai Muzamer
  • Azizul Ammar sebagai Anas
  • Nadia Brian sebagai Melissa

Sinopsis Filem Lockdown Love

Filem Lockdown Love mengisahkan tentang Muzamer yang mempunyai perasan terhadap Melissa sejak dibangku sekolah lagi. Akhirnya 10 tahun selepas mereka tamat sekolah, Muzamer berazam untuk meluahkan perasaannya terhadap Melissa pada perhimpunan perjumpaan kumpulan mereka.

Tetapi nasib tidak menyebelahinya apabila seminggu sebelum reunion batch mereka, kerajaan mengisytiharkan Perintah Kawalan Pergerakan atau Lockdown ekoran kes Covid-19 yang melanda negara.

Muzamer bertambah kecewa apabila mengetahui Melissa masih bujang. Baginya itu sahaja peluangnya. Rakan baiknya, Anas, mencadangkan agar dia cuba mendapatkan Melissa melalui atas talian atau secara online menerusi aplikasi media sosial.

Filem Lockdown Love Di Astro First

Post a Comment

0 Comments