Drama Sitkom Balai Raya Kampung Senyum (TV Alhijrah)

Drama Sitkom Balai Raya Kampung Senyum (TV Alhijrah)

Sitkom Balai Raya Kampung Senyum

Saksikan drama sitkom BALAI RAYA KAMPUNG SENYUM yang akan bersiaran mulai 8 Ogos 2022, setiap hari Isnin dan Selasa pada pukul 6.00 petang menerusi slot Qalbu di TV Alhijrah atau boleh tonton secara online di www.alhijrahplus.com

Tayangan : Slot Qalbu di TV Alhijrah
Tarikh : Mulai 8 Ogos 2022 (Isnin & Selasa)
Masa : 6.00 Petang
Produksi : TwentySeventh Pictures Sdn. Bhd.

🎥 Tonton disini - Link 1 | Link 2 | Link 3

Barisan Pelakon

Antara barisan pelakon yang telibat dalam sitkom ini ialah PU Azman, Izzue Islam, Fakhrul UNIC, Ustaz Jafri Mahmodi, Fadhil Dani, Rozita Che Wan, Azlee Senario, Enot, Achey, Lan Zailan, Mierul, Roy Azman dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Balai Raya Kampung Senyum

Drama sitkcom Balai raya Kampung Senyum mengisahkan tentang warga kampung yang gemar berkumpul di warung kopi Pak Jusah untuk minum pagi sambil berkongsi kisah kehidupan seharian.

Palbagai ragam dan kejadian lucu berlaku apabila mereka mula berbincang tentang isu semasa serta masalah yang dihadapi sesama mereka. Suasana tambah gamat pada setiap malam Jumaat apabila mereka menyertai kelas Fardu Ain kelolaan Cik Man di balai raya.

Masing-masing bersemangat menanti Cik Man dengan pelbagai persoalan agama. Keletah mencuit hati orang kampung Kampung Senyum pastinya membuatkan penonton tidak kering gusi menimba ilmu sambal berhibur.

Sitkom Balai Raya Kampung Senyum

Drama Sitkom Balai Raya Kampung Senyum

Post a Comment

0 Comments