Filem Bintang Hatiku Di Astro First

Filem Bintang Hatiku Di Astro First

Filem Bintang Hatiku Di Astro First

Saksikan filem terbaru BINTANG HATIKU yang akan bersiaran mulai 28 Julai 2022 iaitu pada hari Khamis yang akan disiarkan di pawagam rumah anda di Astro First saluran 480 atau secara online di astrogo.astro.com.my

Tayangan : Astro First 480
Tarikh : Mulai 28 Julai 2022 (Khamis)
Pengarah : Teddy Chin
Produksi : 555 Film Sdn. Bhd.

Barisan Pelakon

Antara barisan pelakon yang terlibat dalam filem ini ialah Qasrina Karim, Dini Schatzmann, Erra Fazira, Daler Yusuf, Dato Jalaludin Hassan, Sherry Aljeffri, Arwind Kumar, Thian Siew Kim dan ramai lagi

Sinopsis Filem Bintang Hatiku

Filem Bintang Hatiku mengisahkan tentang seorang gadis Melayu bernama Dian yang menetap disebuah kampung kecil, berbakat dalam bidang nyanyian dan bercita-cita menjadi penyanyi seperti Lady Gaga.

Pada suatu hari, dia mendapat peluang pekerjaan di bandar, sebagai pembantu. Oleh itu, dia ditugaskan untuk menjadi pembantu kepada seorang lelaki muda penghuni rumah yang disenaraihitamkan iaitu Tuan Omar seorang pemarah tetapi buta, meskipun kematian ibubapa.

Kedua-duanya iaitu Tuan Omar dan Dian mengalami banyak perkara yang berselisih dan mereka sering bertengkar tetapi akhirnya hubungan mereka menjadi lebih baik. Saat itulah Tuan Omar mendengar nyanyian Dian.

Filem Bintang Hatiku Di Astro First

Post a Comment

0 Comments