Filem Hantu Kuat Ketawa Di Astro First

Filem Hantu Kuat Ketawa Di Astro First

Filem Hantu Kuat Ketawa Di Astro First

Jangan lupa saksikan lakonan Saiful Apek, Syanie, Syanie Hisham, Along Cham dan Zarina Anjoulie dalam filem seram komedi berjudul Hantu Kuat Ketawa.

Filem ini akan ditayangkan di Astro First 480 bermula 27 Januari 2022

Tayangan : Astro First (Saluran 480)
Tarikh : 27 Januari 2022
Pengarah : Mawi
Penulis Skrip : Mawi
Produksi : Al Najwa Productions, Mawi World Entertainment

Pelakon & Watak

Antara pelakon yang membintangi filem ini seperti Saiful Apek, Syanie Hisham, Along Cham, Zarina Anjoulie, Anas Tahir, Mawi, Johan As'ari, Imam Muda Aysraf, Azhar AF, Kefli AF, Deen Maidin, Ustaz Zulkifli Hamat dan ramai lagi

  • Saiful Apek sebagai Amirul
  • Syanie Hisham sebagai Aminah
  • Zarina Anjoulie sebagai Datin Nilam
  • Along Cham sebagai Dato' Nizam

Sinopsis Filem Hantu Kuat Ketawa

Hantu Kuat Ketawa mengisahkan empat scammer yang digelar 'engkau scammer' iaitu Amirul, Aminah, Datin Nilam dan Dato' Nizam cuba melarikan diri serta bersembunyi di sebuah rumah inap di kawasan pendalaman dari ditangkap pihak berkuasa. 

Disanan mereka sering mendengar suara ketawa dari rumah sebelah. Suara ketawa itu membuatkan mereka berasa seram. Banyak kejadian misteri berlaku sepanjang mereka berada di kediaman tersebut. 

Paling ketara, mereka juga sering ketawa tanpa sebab. Misteri ketawa yang berlaku terus menjadi tanda tanya. Ia bukan sahaja menghantui mereka tetapi misteri kehilangan mereka satu persatu turut menjadi tanda tanya.

Filem Hantu Kuat Ketawa Di Astro First

Filem Hantu Kuat Ketawa Di Astro First

Post a Comment

0 Comments